L'Ajuntament de Lloret de Mar acaba de fer el recompte de les reclamacions rebudes a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, que es va convertir en les darreres setmanes en un dels llocs més concorreguts de la població a causa de les queixes ciutadanes per la nevada.
En total, Lloret ha rebut reclamacions, tant d'habitants de la població que hi viuen com de segones residències i empresaris, per un import de 1.760.000 euros. Aquesta suma si es desglossa en tipus de queixes, les reclamacions a Endesa les centren amb 1.965 i les 28 restants en canvi anirien dedicades a Unión Fenosa i Gas Natural, entre altres companyies.
La forta nevada del dia 8 de març va afectar la població de Lloret de Mar fins al punt d'arribar-la a deixar gairebé una setmana a les fosques i posteriorment amb problemes de subministrament elèctric, i va provocar molta indignació a la població. Tot i l'import de les reclamacions, per les oficines d'atenció ciutadana de l'Ajuntament de Lloret de Mar han passat més de 3.500 persones que han estat ateses per les ?conseqüències d'aquest temporal.
El regidor de Participació Ciutadana de Lloret, Ignasi Riera (CiU), afirma a Ràdio Marina que a partir d'ara el que farà l'Ajuntament és posar les peticiones i queixes a mans d'un advocat que contractaran. A més, afegeix que preveuen poder negociar amb les elèctriques perquè el procés de les indeminitzacions s'acceleri.
Al Consell Comarcal: 1 milió
Un altre indret on s'han gestionat les reclmacions de veïns de la Selva és a l'Oficina de Consum del Consell Comarcal de la Selva, que a finals de mes havia sumat les que anaven dirigides a Endesa i ja se situaven en 1.160.000 euros.
No hay comentarios:
Publicar un comentario