tanto monta monta tanto olga maria a monago como a Carlos Muñoz eso si solo pilla a los del PP costa de nuestros impuestos, amor incondicional por la buxaca de los corruptos

.

.

sábado, 13 de junio de 2009

Llega el Bicing a Girona

'Ajuntament de Girona ha tramitat amb caràcter d'urgència i només ha concedit 11 dies a les empreses que vulguin aspirar al subministrament de les estacions, les bicicletes i el sistema de gestió del Bicing. La plataforma Mou-te en Bici critica que es faci a corre-cuita i «sense fer-ne publicitat com pertocaria». Per contra, des del consistori s'assegura que s'ha avisat totes les empreses del sector perquè sàpiguen que es fa el concurs, que suposarà implantar vuit estacions i 160 bicicletes de lloguer públic.

El president de Mou-te en Bici, Miquel Llop, qüestiona la manera com l'Ajuntament de Girona està tramitant la implantació del Bicing a la ciutat. L'entitat no entén ara les presses de l'Ajuntament per atorgar aquest concurs després de mesos de retards respecte dels diversos anuncis que s'havien fet. Llop considera encara més greu que l'Ajuntament: «No tingui en compte una associació com la nostra i no ens informin de tot el procés.»

Mou-te en Bici ja va alertar fa uns dies del perill que una implantació tímida del Bicing aboqui «al fracàs» el nou sistema de lloguer públic de bicicletes. Llop recorda que hi ha moltes zones de la ciutat que quedaran descobertes amb el mapa de vuit estacions previst inicialment. En aquest sentit, assenyala que si algú vol anar a l'Auditori o al Palau de Fires tindrà la parada més propera a l'estació de Renfe o als jutjats. L'entitat deixa clar que celebren la implantació del sistema a Girona, però lamenten que se'ls «ignori sistemàticament».

Set dies hàbils

El plec de clàusules es va fer públic el dia cinc de juny i les empreses tenen com a data límit fins al 16 d'aquest mes per presentar les seves propostes. Això suposa que només hauran tingut set dies hàbils per acudir al concurs. La regidora de Mobilitat, Isabel Salamaña, assegura que el fet que hi hagi pocs dies no ha de ser un impediment, «perquè s'ha avisat totes les empreses del sector de Catalunya, l'Estat i algunes de franceses perquè estiguin informades del concurs».

El plec de condicions fixa en 197.000 euros el cost de la compra de les bicicletes i les estacions, exactament la quantitat que va rebre el consistori del govern. Amb posterioritat es farà el concurs per adjudicar la gestió del servei.

Abonaments d'un dia

El plec de clàusules que ha dissenyat TMG obliga les empreses a fer que el sistema permeti la possibilitat que els usuaris es puguin abonar al servei per un sol dia, una setmana o l'abonament anual. Els preus els establirà l'empresa que n'assumeixi la gestió, però la primera fracció horària, segurament la primera mitja hora, serà gratuïta, i el cost anirà en augment com més es tardi a deixar la bicicleta i com a màxim serà de tres hores d'ús. A Barcelona, l'abonament anual val 30 euros i mig euro per cada fracció de 30 minuts d'ús.

Estrena el 25 de setembre

L'empresa que subministri tot el material del Bicing a Girona haurà de tenir tota la infraestructura a punt pel 25 de setembre, dia establert per a la seva posada en funcionament. El plec assenyala que l'empresa serà sancionada amb fins a 5.000 euros de multa per cada dia de retard, fins a un màxim de 50.000 euros. També queda registrat en les condicions que, si el sistema no dóna un servei òptim, es podrà multar l'empresa amb 200 euros diaris fins que tot l'operatiu funcioni sense problemes. També s'estableix la rapidesa amb què s'han de reparar les avaries. Pel que fa a les bicicletes, només es podrà tardar un dia a reparar-les, entre setmana, o dos, en festius i caps de setmana; mentre que respecte a les estacions només hi haurà 4 hores per solucionar el problema en dies laborables i 6 hores els festius.

Pagessos cataguayos en las huertas de Santa Eugenia















Si conoces a estos pagessos cataguayos seras premiado con productos ecologicos...